Imvi (grey or white hair) zvichireva vhudzi jena.
- Bumhu (forelock, the lock of hair that grows from the fore part of the head).
- Zhumu (smalll tuft of hair on head).
- Dendevure kana rudongo (tuft on head). Zvichida ndipo panobva zita rokuti Chitongo?
- Motsi (Short curly hair; short woolly hair) kureva vhudzi rakamonyana.
- Kuita motsi (to curl hair).
- Mutsikwa kana nduni (big bunch of hair, matted).
- Betu kana gwarakwara (strip of hair).
- Nhemba kana nhesa (round patch on top of head). Vamwe vangati munhemba.
Kurerutsa[chinja | edit source]
- Changarara (Shock of hair 2. Shockhead). Ane changarara: his hair is uncombed and unkempt.
- Chakaringanwa ibvudzi upfumi hahuna kuringanwa. What is shared by everybody is hair, riches are not shared (equally).
- Chakaenzanwa ibvudzi, hupfumi hahuna kuenzanwa. That which is equal is hair; riches are not equal.*