Kuraira (counsel, command, tell, direct, correct, instruct, punish) zvinoreva kudzidzisa munhu kuti ave netsika dzakanaka dzinoyemurika pane vanhu. Zvinorevawo zvakare kupa mashoko ekutuma munhu kuti aite basa raunoda kuti aite.
- Kuraira kunobata pazvinhu zvizhinji zvinoti (to command, tell, correct, to warn, to punish; guide; instruct; direct; give a message).
- Kuraya (instruct; lay down the rules; give advice, as when someone is getting married).
- Kupanga (to order, to command, to instruct) apa zvichireva kuraira zvokuita kana zvakafanirwa kuitwa.
Kurerutsa Mutauro[chinja | edit source]
- Ambuya vasiya varaira kuti tigopinza huku muzumbu kana zuva rodoka.
- Maitiro ake anonyadzisa; anoita kunge asina kuraiwa kwaakabva.
- Mordecai wakamupawo tsamba yomutemo wakanyorwa, .... nokumupanga kuti aende kuna mambo: He also gave him a copy of the text of the edict for their annihilation,... and he told him to instruct her to go into the king’s presence - (Esther 4:8, Bhaibheri reChiNdau).
- Zvino Esita wakapanga kuti vapingure Mordecai....: Then Esther told them to reply to Mordecai... (Esther 4:15, Bhaibheri reChiNdau).
Zvirevo[chinja | edit source]
- Chafa charova dai ndakaziva hairairi. What is dead is gone; to say 'had I known' does not help.