Jump to navigation Jump to search
Mamwe Mazwi[chinja | edit source]
- Kanguwe, katsvuku, kanyeme, kasvava kana rusvava (Recently born baby up to two weeks old).
- Rushiye, kashiye kana kashiya (baby more than a month old).
- Chimhembeza (Act of carrying a child on the back and supporting it with arms (or cloth) without sling cradle.
- Chizaranyara (Child a few months old (after teething).
Tsumo[chinja | edit source]
- Chomungozva chinodyiwa nowabata mwana.
- Kudya chomuzverel bata mwana wake. (If you want) to eat in the 'house of a woman who has given birth, cuddle her child.