Chikara (ku Chingezi: carnivore; beast of prey) ishoko rinoreva mhuka inodya dzimwe mhuka.
- Chirombo (Wild beast, beast of prey).
- Chirombo (Big and powerful person or other living thing. 2. Fearsome person or living thing. 3. Big person or living thing).
- Nzimba (lying place of game).
Shumba, dindingwe, mbada, bere zvikara zvesango zvinodya dzimwe mhuka uye zvinodya vanhu.
- Hara, iharai isingazivi imbwa! What kind of a wild animal that does not fear a dog!
- Chikara, chikaranyi chisingazivi imbwa! What kind of a wild animal is it that doesn't fear a dog.
- Kakara kununa hudya kamwe. A carnivorous animal gets fat by eating another (animal).
- Gara rinokora nokudya rimwe. A wild animal gets fat by eating one of its own.*
- Tukara kununa hudyana. Carnivorous animals get fat eating one another.