(Redirected from Chiyanikiro)Jump to navigation Jump to search
Kuyanika (to expose to sun or air so as to dry) zvinoreva kurembedza pamutairo kana kuwarika pasi kuti chinhu chiwome. Vanhu vanoyanika mbatya pawaya; nyama inoyanikwa pamutariro; mufushwa nezvirimwa zvinoyanikwa paruware.
Mitauro yeBantu[chinja | edit source]
- VaLenje neVaNyakyusa vanoti anika (expose to sun and air so as to dry) vachireva kuyanika.
- VaGikuyu, VaMambwe neVaDigo vanoti kuanika (put out to dry; to spread out to dry in the sun) vachireva kuyanika.
- VaMambwe vanoti kuanula (to take away, remove what has been spread out to dry) kureva kuyanura.
- VaWanga vanoti okhwanikha (lie in the sun; hang up) vachireva kuyanika.
- VaGwere vanoti kyanikiro (clothesline) vachireva chiyanikiro.
- VaYao vanoti kutandika (to spread out to dry in sun) kureva kuyanika.