Kudzinga kana kutanda (to chase away).
Tsumo[chinjirudza | chinjirudza mabviro]
- Kutanda imbwa yomukuwasha kudzinga muridzi wayo. To drive away the dog of a son-in-law (means) to chase its owner.
- Kudzinga imbwa yomuna kudzinga tenzi wayo. To drive away the owner of a dog is to drive away its owner.
Mitauro yeBantu[chinjirudza | chinjirudza mabviro]
- VaLenje vanoti tanda (chase, pursue, drive away, expel, send off, dismiss) vachireva kutanda.
- Baila vanoti ku tanda (to drive away, to disperse, to banish, to put away wife, to dismiss) vachireva kutanda.
- Lugwere vanoti kuzingiza (v. to surround) kureva kukomberedza.