Jump to navigation Jump to search
- Kubvuwa (Cook a small amount of sadza) zvichireva kunamura kana kuzuzunga. Wandibvuwisa sviupfu svangu ukasazodya sei: you made me cook my little bit of mealie-meal why didn't you eat the sadza?
- Kubvuwa (to fish with net).
Mamwe Mazwi[chinja | edit source]
- Kubvuvira kana Kubvuira (to fish into net).
- Kubvuvira kana Kubvuira (to add cornmeal to boiled water for cooking).
Mitauro yeBantu[chinja | edit source]
- VaZigula vanoti kuvuwa (extracting from water). Sokuti: Wavuwa ndomali mwe mazi (They're extracting lilies from the water).
- VaZigula vanoti kuvuwigwa (be extracted from water). Mamwe mazwi: kuvuwika (be extractable from water).
- Mang'anja vanoti kubvuadza (v. plunge into water; a fishing basket into stream; meat into boiling water to preserve for future cooking).