Jump to navigation Jump to search
Mukadzi Akaroorwa (married woman, wife).
Tsumo[chinja | edit source]
- Mukadzi womumwe ndaambuya. Someone's wife is (like) a mother-in-law.
- Mukadzi womumwe ndimbuya. Someone's wife is (like) a mother-in-law.
- Kure ndokuna amai kune mukadzi unofa wasvika.
- Isimba kaviri kurwa nomukadzi wousipo. It takes double the energy to fight a wife of someone absent.
Mitauro yeBantu[chinja | edit source]
- VaMambwe vanoti -funkula muka mweneco (to seduce a woman in order to take her away from her husband) vachireva kunyengera mukadzi kuti asiye murume wake.
- VaMambwe vanoti -funkula (to make an attempt, to try to take away a man from his chief or employer) vachireva kurunzira mushandi kuti abve paanoshandira.
- BaRonga vanoti mukata kana nkata (n. spouse).