Jump to navigation Jump to search
London, iguta guru reUnited Kingdom.
Nhoroondo[chinja | edit source]
Nhoroondo yeLondon, guta guru reEngland neUnited Kingdom, inowedzera kupfuura makore 2000.
Moto mukuru, 1666[chinja | edit source]
Moto wakapfuura nepakati penzvimbo dzeLondon kubva Svondo, 2 Gunyana kusvika China, 6 Gunyana 1666.
Mabhuku uye zvinyorwa[chinja | edit source]
Nhoroondo yeLondon[chinja | edit source]
- Ackroyd, Peter. London: A Biography (2009) (First chapter.)
- Ball, Michael, and David T. Sunderland. Economic history of London, 1800–1914 (Routledge, 2002)
- Bucholz, Robert O., and Joseph P. Ward. London: A Social and Cultural History, 1550–1750 (Cambridge University Press; 2012) 526 pages
- Clark, Greg. The Making of a World City: London 1991 to 2021 (John Wiley & Sons, 2014)
- Emerson, Charles. 1913: In Search of the World Before the Great War (2013) compares London to 20 major world cities on the eve of World War I; pp 15 to 36, 431–49.
- Jones, Robert Wynn. The Flower of All Cities: The History of London from Earliest Times to the Great Fire (Amberley Publishing, 2019).
- London. Let's Go. 1998. OL 16456334W.
- Mort, Frank, and Miles Ogborn. "Transforming Metropolitan London, 1750–1960." Journal of British Studies (2004) 43#1 pp: 1-14.
- Weightman, Gavin, and Stephen Humphries. The Making of Modern London, 1914–1939 (Sidgwick & Jackson, 1984)
- White, Jerry. London in the 20th Century: A City and Its People (2001) 544 pages; Social history of people, neighborhoods, work, culture, power. Excerpts
- White, Jerry. London in the 19th Century: 'A Human Awful Wonder of God' (2008); Social history of people, neighborhoods, work, culture, power. Excerpt and text search
- White, Jerry. London in the Eighteenth Century: A Great and Monstrous Thing (2013) 624 pages; Excerpt and text search 480pp; Social history of people, neighborhoods, work, culture, power.