Jump to navigation Jump to search
- Kutsa Moto kana kuhwidza moto (kindle a fire) apa kureva kuvesa moto.
- Kutsa kana zingizira (make a common cause, take concerted action) apa kureva kukutsira.
- Kutsa (to dig) apa kureva kudhiga.
- Kutsa (Shape a serving of sadza by tossing it in a plate) zvichireva kukacha sadza mundiro kuti riumbike zvakanaka.
Kurerutsa Mutauro[chinja | edit source]
- Kutsa moto muviri ubve chando: make a fire so that we can thaw out.
- Vana vakaita chirwirangwe chokukutsirana munhu ainge arwisa baba vavo: the children dropped everything else to make a united attack on a person who was attacking their father.
- Vakakutsirana kutenga gejo: they all contributed to the purchase of a plough.
- Ndakutsirwa navo: they ganged up on me (lit: I was ganged up on by them).