- Kunyisa (to convict, give a verdict against) apa kureva kutema mutongo wemhosva yakaparwa yatsarukana padare.
- Kunyisa (to defeat, conquer, to prevail; to attack).
- Kunyisa (euphemism for giving one a thorough beating).
Kurerutsa Mutauro[chinja | edit source]
- Wakapaura varwi vake usiku, iye nevaranda vake, wakavanyisa, akavarumbirira metsa kuguma Hobha: During the night he and his servants divided his forces against them, then attacked and pursued them all the way to Hovah. (Genesis 14:15, Bhaibheri reChiNdau).
- Avo vanoti, “Ngorurumi rwedu tinozonyisa; miromo yedu ngeyedu: those who say, “By our tongues, we will prevail; our lips are with us. (Nduyo 12:4, Bhaibheri reChiNdau)