Jump to navigation Jump to search
- Hwarara (ideophone of bowing in kneeling position). Rinonyenga rinohwarara rinozosimudza musoro rawana.
- Hwarara (ideophone of being empty). Mumbai makati hwarara. There is no one in the house.
- Hwarara (show fear as a dog).
Mamwe Mazwi[chinja | edit source]
- Kuhwararadza (cause to empty or to go out from a place - of people or animals).
- Hwaradadika (Able to be emptied or stripped completely). Makore ahwaradadika. The clouds have disappeared.
- Hwaradadidza (remove contents completely). Mhepo yakahwaradadidza miti mashizha. The wind stripped the leaves from the trees.