Jump to navigation Jump to search
- dzamba (Support one's weight on arm(s) - e.g. sit, or crouch, and lean on one arm).
- dzamba (Reach as far as).
- dzamba (Take shelter from rain) zvichireva kuhwanda kana kuzamba.
- Kudzambanuka kana kunyunha (1. Rise slowly - from hidden position, 2. Rise slowly out of water).
Kurerutsa Mutauro[chinja | edit source]
- Mutsa ari kudzambira mvura murukova: Mutsa is lying flat and drinking from a river.
- Tambai muchidzambana maoko, asi muchenjere kutyorana minwe: play pat-a cake, if you like, but be careful not to break each other's fingers.
- Rwizi rwakazarisa, mvura yakadzamba nhivi dzose: the river was in flood, the water flooded both banks.
- Akadzamba mvura: he took shelter from the rain.
- Payakanzwa mitsindo, shumba yakadzambanuka pachitunha: when it heard the sound of feet, the lion got from over the corpse of its kill.