Jump to navigation Jump to search
- Kukuna, kusurudza (to drain).
Mamwe Mazwi[chinja | edit source]
- Surudzo kana kasurudzo.
- Kusururidza (to pour water the hand as when washing hands before eating) zvinoreva kuchingiridza mvura uchigeza mawoko.
Mazwi eBantu[chinja | edit source]
- VaYao vanoti chisulusyo (a straining basket) kureva chisurudzo. VaYao vanoti kusuluka (to trickle down; to leak; to be strained as of salt brine) vachireva kusuruka.
- VaYao vanoti kusuluka (to trickle down; to leak) vachireva kusuruka. VaGulu vanoti ku-sulula (v. leak) kureva kuduza.
- VaYao vanoti kusuluka (to fade; to change colour, as print cloth on being washed; to be strained - of salt brine; to be tasteless ; to be insipid).
- VaYao vanoti kusulusya (to strain; to boil and wash several times so as to remove all bitterness of taste) zvichireva kusurudza.
- VaNyakyusa vanoti suluka (descend) kureva kudzika. VaGwere vanoti kusulula (v. leak, drip, trickle out, flow out in droplets; of a liquid through a hole in a surface) kureva kusuruka.