Jump to navigation Jump to search
- Kukuna, kusurudza (to drain).
Mamwe Mazwi[chinja | edit source]
Mazwi eBantu[chinja | edit source]
- VaYao vanoti kusuluka (to trickle down; to leak) vachireva kusuruka.
- VaYao vanoti chisulusyo (a straining basket) vachireva chisurudzo.
- VaYao vanoti kusuluka (to trickle down; to leak) vachireva kusuruka. Izwi iri rinodudza kunobva izwi rokuti chisurudzo.
- VaYao vanoti kusuluka (to fade; to change colour, as print cloth on being washed; to be strained - of salt brine; to be tasteless ; to be insipid).
- VaYao vanoti kusulusya (to strain; to boil and wash several times so as to remove all bitterness of taste) zvichireva kusurudza.
- VaNyakyusa vanoti suluka (descend) kureva kudzika.